Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
1.1 Bestelling op voorraad:
Artikelen met een levertijd van 1 werkdag worden dezelfde dag verstuurd. Mits deze voor 15.30 uur besteld zijn. 
(uitgezonderd feestdagen en weekenden) Plaatst u een bestelling na dit tijdstip en heeft u het met spoed nodig? App ons dan wellicht kunnen we nog wat voor u doen. Telefoonnummer 0641103265. Artikelen die na 14.30 worden besteld worden de volgende dag verstuurd. Dit geldt ook voor bestellingen die in het weekend worden geplaatst. 

De mogelijkheid is er ook om de bestellingen bij ons op te komen halen. 
Heeft u iets met spoed nodig, app ons dan naar nummer 0641103265.


1.2 Bestelling met levertijd:

Op de website staan ook artikelen met levertijd. De Meeste artikelen zijn op voorraad. De handgemaakte jurken die voor u gemaakt worden geldt bv een levertijd. Voor een bestelling wat niet op voorraad is, geldt een langere levertijd. Dit is afhankelijk welk merk en of artikel u besteld. Heeft u een vraag en snel antwoord nodig? App ons dan naar nummer 0641103265. 

In de omschrijving staat aangegeven dat het artikel te bestellen is met een levertijd. 
De opgegeven levertijden zijn slechts indicatief.

 

1.3 Spoedbestelling ? 
Heeft u iets met spoed nodig? En het artikel is niet op voorraad?
Neem dan contact met ons op. Wellicht kunnen wij u toch verder helpen. 
U kunt ons bereiken dan via de app, 0641103265. Dit is het snelste en het makkelijkste om u zo snel mogelijk verder te helpen.  

 

 

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
NL €5,95 en boven €75,00 gratis 
BE €8,95 en boven €75,00 gratis 

Voor overige landen gelden er andere tarieven.  
Al onze bestellingen worden verstuurd via DPD & Postnl


Verstuurt u ook naar het Buitenland?
Jazeker, wij versturen ook regelmatig naar het Buitenland

Hebben jullie ook een winkel?
Ja,wij hebben een winkel waar u een kijkje kunt nemen naar onze collectie.
U bent van harte welkom aan de Middenweg 36H te Amsterdam.
Voor afspraken m.b.t. het opmeten en bespreken van op maat gemaakte jurken doen we dit graag op afspraak. Bericht u ons dan via Whatssapp.

Wij zijn telefonisch bereikbaar vanaf maandag t/m zaterdag tussen 10:00-17:00 of bereikbaar via whatsapp. Dat is mogelijk via telefoonnummer 0641103265


Kan ik mijn aankoop retourneren?

Mocht het verzonden artikel niet geheel naar uw zin zijn, dan kunt u binnen veertien dagen gebruik maken van uw herroepingsrecht. Na deze 14 dagen vervalt uw herroepingsrecht.
Wij verzoeken u dan het retourformulier in te vullen.

Nadat u dit heeft aangegeven bij Meetje-Pettiskirts te willen retourneren, heeft u nog eens 14 dagen de tijd uw bestelling daadwerkelijk terug te sturen. 
De verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Mocht er iets fout zijn gegaan vanuit Meetje-Pettiskirts dan zijn de verzendkosten voor rekening voor ons.  
Let wel onvoldoende gefrankeerde en of rembours zendingen worden niet geaccepteerd
Let wel, panty's die uit de verpakking zijn gehaald, kunnen niet worden getourneerd.


​Kan ik een bestelling annuleren?
Mocht u onverhoopt toch af willen zien van een bestelling dan brengt dat geen kosten met zich mee. Wel dient u dit zo snel mogelijk per e-mail aan ons door te geven.

 

Hoe kan ik betalen?
U kunt op vier manieren betalen:
- Elektronisch betalen via iDEAL (kosteloos). Dit is de snelste methode, maar dit kan alleen als u kunt internetbankieren.
- Overschrijving via uw bank (kosteloos). Bij deze wijze van betalen, dient het over te maken bedrag binnen 7 dagen na orderdatum te zijn voldaan.
- Betalen via Paypal, De betaling is dan ook direct binnen. U kunt alleen via paypal betalen als u ook een paypal account heeft. let op: Bij betaling via Paypal zijn extra kosten aan verbonden, namelijk € 1.50
- Achteraf betalen met Afterpay
U kunt bij Meetje-Pettiskirts uw bestelling nu ook achteraf betalen met Afterpay
U ontvangt uw bestelling dan eerst in huis en betaald achteraf door gebruik te maken  van de betaalmethode Afterpay

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor www.meetje-pettiskirts.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving My AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.


Heeft u een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over een gekocht artikel of over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven. Natuurlijk kan dit ook via de reguliere post en/of telefonisch.
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Meetje-Pettiskirts
Middenweg 36h
1097bp Amsterdam 
Telefoon: 020-2616070 of Whatsapp 0641103265
Bereikbaar maandag t/m zaterdag tussen 10:00-17:00.
De winkel is geopend van maandag t/m zaterdag.
Maandag t/m vrijdag van 10:00-18:00 en zaterdag van 10:00-17:00.
Eventuele extra openingsdagen op zondag worden gecorrespondeerd via Social Media 

email:
info@meetje-pettiskirts.nl


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar ZorgVoordeelwinkel.nl bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)

 
Wat houdt een webshop keurmerk in? 

Indien u winkelt bij een aangesloten webwinkel weet u als consument dat:

  • U veilig kunt betalen
  • U zeker weet bij welk bedrijf u winkelt

  • Uw privacy gewaarborgd is

  • Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling

  • De Keurmerk-code moet worden nageleefd

 

Bij Meetje Pettiskirts shop je veilig en betrouwbaar.